Lierne Kommune har ledig 100 % fast stilling som personalkonsulent fra 1. januar 2019, og søker deg som liker å jobbe med mennesker og har gode samarbeidsevner. Du må være både profesjonell og medmenneskelig, og kunne bidra til et godt arbeidsmiljø. Det er nødvendig med gode fremstillingsevner, både muntlig og skriftlig. Stillingen krever relevant utdanning på høgskole/ universitetsnivå, f.eks. innen personalforvaltning, organisasjon/ administrasjon.
Du har god kjennskap til kommunal forvaltning, og aktuelt lov- og avtaleverk. Det er viktig med evne til å arbeide selvstendig og strukturert, og takle mange oppgaver samtidig. Det er en forutsetning med gode datakunnskaper. Kjennskap til lønn- og personalsystemet VISMA og kvalitetssystemet Compilo (Kvalitetslosen) er en fordel. Det legges stor vekt på personlig egnethet for stillingen.
Du vil være en del av teamet på sentraladministrasjonen.
Dine ansvarsområder vil bl.a. omfatte:
- Personalforvaltning og personalutvikling
- Alle typer personalsaker
- Helse, miljø og sikkerhet (HMS)
- Pensjon og forsikring
- Samarbeid med NAV/ sykefraværsoppfølging
- Sykefraværsregistrering og refusjoner
- Permisjonsordninger, lønnsforhandlinger og tariffspørsmål
- Saksbehandling
Hos Lierne kommune får du et flott sted å jobbe og:
- Spennende og varierte arbeidsdager
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Lønn etter avtale
- Garantert barnehageplass
- Hjelp til å skaffe bolig
- Muligheter for faglig utvikling
Spørsmål om stillingen rettes til stabsleder Merete Gjertsås tlf. 951 25 067 /
e-post: [email protected]
Søknad sendes elektronisk via Lierne kommune sin hjemmeside
Søknadsfrist: 4. januar 2019